Surat Menyurat

Posted 15 December 2006 19:24

Salam,

Mohon informasi dari yang lebih senior, gimana caranya kita membuat perjanjian semacam kontrak dengan model, misal yg mengatur hak kita atas hasil foto yg kita buat dengan mereka sebagai model baik untuk publikasi, apalagi kalo ada urusan komersialnya, spt urusan royalti atau yg lainnya. Ada ngga yah yang punya contohnya, kalau ngga keberatan diupload dong. Atau jangan2 udah pernah dibahas tapi sayanya yg ngga sabaran buat nyari satu2 nih... Embarassed

Thanks sebelumnya.

Dharmadi 


6 comments found.

Please login to continue. Facebook user? Just press the "Login with Facebook" button.
Login
Username or Email:

Password:


Connect your Facebook account to AYOFOTO!.
Facebook Connect is a great way to share your activity on AYOFOTO! with your Facebook friends.
You can:
  • Find your Facebook friends who are connected to AYOFOTO!
  • Login to AYOFOTO! using your Facebook username and password

fb-signin
[Top]
INAICTA 2009INAICTA 2009
1st Winner eBusiness for SME category
Indonesia ICT Award 2009
BUBU Award 2009BUBU Award 2009
1st Winner Indonesia Social Media category
Bubu Award 2009
Indigo Award 2009Indigo Award 2009
The Best of Creative Fellowship category
Telkom Indigo Award 2009
Ericsson Mobile Advertisement Services 2009Ericsson Mobile Advertisement Services 2009
The Best Mobile Advertisement Service
Ericsson 2009
Asia Pacific ICT Alliance Award 2009Asia Pacific ICT Alliance Award 2009
Start Up Company Nominee
Asia Pacific ICT Alliance Award 2009

This page took 0.44 seconds to produce. | Sitemap Site map | AYOFOTO! v.5.3