settingan sb 800

Posted 19 November 2008 17:39

teman2 aku punya masalah nih dengan sb 800 nikon.
kenapa ya? kok cahaya yang dihasilkan SB 800 gak rata alias terang sebagian dan gelap sebagian! kalo dipake buat foto manusia berdiri bagian rambut sampai pinggang terang terus dari pingang kebawah galap! emang sih ada gradasi gelap dan terangnya. tapi kan kalo dicetak jd aneh, gak sesuai dengan keinginan gt. tolong beri penjelasan kenapa hal itu bisa terjadi dan gmn cara mengatasinya???
( kayak masalah hidup aja. hehehehe...)


12 comments found.

Please login to continue. Facebook user? Just press the "Login with Facebook" button.
Login
Username or Email:

Password:


Connect your Facebook account to AYOFOTO!.
Facebook Connect is a great way to share your activity on AYOFOTO! with your Facebook friends.
You can:
  • Find your Facebook friends who are connected to AYOFOTO!
  • Login to AYOFOTO! using your Facebook username and password

fb-signin
[Top]
INAICTA 2009INAICTA 2009
1st Winner eBusiness for SME category
Indonesia ICT Award 2009
BUBU Award 2009BUBU Award 2009
1st Winner Indonesia Social Media category
Bubu Award 2009
Indigo Award 2009Indigo Award 2009
The Best of Creative Fellowship category
Telkom Indigo Award 2009
Ericsson Mobile Advertisement Services 2009Ericsson Mobile Advertisement Services 2009
The Best Mobile Advertisement Service
Ericsson 2009
Asia Pacific ICT Alliance Award 2009Asia Pacific ICT Alliance Award 2009
Start Up Company Nominee
Asia Pacific ICT Alliance Award 2009

This page took 0.05 seconds to produce. | Sitemap Site map | AYOFOTO! v.5.3